momente speciale


Invaluiri senzuale, energetice, intense in vibratii si pline de mister.

Un parfum.

Esente ametitoare, pentru zbor si visare.

Un parfum.

Rafinat si pretentios, cu personalitate. Dedicat sa amprenteze.

Un parfum.

In timp…

Surprinzator de vanitos. Eternul il sperie. Schimbarea ii consuma din esenta. Se transforma.

Acum imprima pielea cu stropi violeti, provoaca alergie. Miroase confuz, intepator, chinuit.

Esentele sale s-au framantat pana la delir, metabolizand infrangeri. S-au razboit pana la molecula. Fara conservanti.

In timp.

Pentru momente speciale.

27 de gânduri despre “momente speciale

  1. Iti spun si matale ce i-am spus si turbatului ala d e Teonymus : SCRIE si mai ales…..PUBLICA ! Sa nu-ti fie teama ….ai condei . Mie ….nu-mi trebuie decat cel mult cateva procente din castigul realizat din vanzarea cartilor { da’ ce credeai ca te sfatuiesc …..free ? } si o dedicatie amarata ….acolo pe pagina d e garda ….sa-mi immortalizeze personalitatea 😉 ! O saptamana cat mai profitabila iti doresc dumitale si onoratei dumitale familii !!!

    Apreciază

  2. Uite ….de exemplu ” Zori de zi ”…postatat in Iulie 2014 : ce vina am eu daca aduce ca ritm , ca vers , ca muzicalitate cu una dintre multele poezii d e dragoste ale Ninei Cassian ? Am eu vreo vina , ai matale vreo vina , poezia are vreo hiba? Nu frate , poezia dumitale este atat de frumoasa , atat d e muzicala atat d e placuta si avand atat d e mult bun simt incat ….stau si ma-ntreb daca nu cumva esti vreo Elena Farago undercover . Daca ma uit la profilul de avatar ….cam semeni cu ea 😉 cu diferentza ca ea a fost foarte , foarte nefericita .

    Apreciază

      • Cu Ninna Cassian 😦 ??? Pai ai vazut-o vreodata cum arata vie , vreau sa spun ????????? Desii un finantist ….ar cam merita sa-i zici ca seamana cu Ninna Casian 😉 ca voi sunteti responsabili pentru toate nenorocirile din tara asta 🙂 🙂 🙂 !!!

        Apreciază

        • Criticul literar Alex. Ştefănescu a găsit, poate, cel mai frumos oximoron care o poate descrie pe Nina Cassian. În „Istoria literaturii române contemporane“, Ştefănescu o descrie drept „cea mai atrăgătoare femeie urâtă din câte s-au afirmat în literatura română“.

          Apreciază

              • Ce-nseamna sa ai abilitati IT : dai un sarche pe goagal si….sti despre cine-i vorba 😉 ! Baaaa da’ si ala …sa stea alaturi d e aia ….36 de ani stiind precis langa cine sta !!!!!! Credeam ca doar eu is mai fraier …. fireste baba mea neavand atatia insi la ” activ ” sau cel putin inca n-am aflat eu 😉 .

                Apreciază

                • Da. Asa am aflat povestea vietii unui om care s-a considerat fericit. Si probabil raspandea in jurul sau fericire, in ciuda aspectului fizic.
                  Sunt femei frumoase, bogate, celebre si nefericite. Care nu au reusit sa isi indure viata.

                  Ce conteaza?

                  Apreciază

                  • Stimata Lorelad….daca bagi figura cu ” fumusetzea interioara „….ma-nbolnavesti d e cordul inimii si….nu mai apuc sa-mi iau acele procente 😦 ! Da , sunt d e acord , este o placere sa traiesti langa cineva plin d e inteligentza , de delicatetze ….mustind de spirit insa….te mai uiti si la moaca lui { daca nu la apucaturi } da-l dracului d e om !!! Ia intreaba-l pe sotul matale…el cam c e parere are despre o treaba d e genul asta , aud ???? Si pentru ca tot venii vorba , blogul ala unde este postat acel articol ” Doar visele sant gratis ” si care cuprinde articole d e toata lauda ….este administrat d e sotzul matale ? Daca da….atunci felicitari pentru mine : am parte sa cunosc doi tipi de toata isprava , el si dumneata . Daca nu….asta e , raman mai sarac c-o relatie ! La voi cum s e prezinta vremea ca stiu ca sunteti sudisti ca si mine si….tot ca si mine locuiti la curte ? P’aci a iesit un soare amarat de nu-ti vine s a iesi din casa mai ales daca esti ca mine : LEFTER !!!

                    Apreciază

  3. Sa ma ierti ca raspund intrebarii dumitale abia acum insa….de doar doua zile mi-am revenit cat d e cat dupa o nenorocita de gripa , c e nu poate fi altceva decat rodul blestemelor dusmanilor care …au c e au cu mine 😦 !!!! Fireste ….voi avea grije sa le intorc blestemele insutit si inmiit ….ca-i aflu pana la urma care sant aia !!!!!

    Apreciază

  4. Sa ma bata Dumnezeu daca stiu dar…pe viatza mea daca ma-nsel !!!! Seamana cu ….oricare dintre cele mai frumoase poezii ale sale dar care….dracu stie ?!? Insa…crede-ma , ai dai clase la orice ora ” muzei ” d e la Comana cu tot Herder-ul ei plus pisicile d e rigoare ! Seamana poate unde-i vorba despre un ” Parfum / Rafinat si pretentios cu personalitate / Dedicat s a amprenteze …./ Surprinzator d e vanitos…..etc Esti sigura ca nu te-ai gandit la sotul dumitale cand ai transpus in pagina aceste ganduri ? 😉

    Apreciază

    • Pffff! Ana Blandiana e Ana Blandiana sau Otilia Valeria Coman. 🙂
      Poezia e a fiecaruia si a tuturora, si nu as putea da clasa nici macar unui pasionat de poezie, dar unui poet admirat, recunoscut, premiat.
      Ma bucur insa ca pe dumneavoastra va sensibilizeaza si textele mele.
      Cat despre inspiratia mea…voi pastra aerul de mister si voi lasa cititorii sa se simta liberi in interpretarea lor.

      Apreciază

  5. Productie proprie sau…ciuguleala dupa Blandiana ? Daca-i conceptia matale atunci….FELICITARI , daca-i d e ciuguleala ….nu-i nici o paguba : mi-a placut modul in care ai pus in pagina aceste cugetari deci FELICITARI 😉 !

    Apreciază

Lasă un comentariu